İçindekiler
Çocuk ve Medeniyet
Kapak | ||
Künye | |
Çocuk Vakfı’nın Sunuşu
Kültür ve Medeniyet Temelli Çocuk Edebiyatı | |
Mustafa Ruhi Şirin |
Makaleler
Çocuklara mı Yetişkinlere mi? Geçmişte ve Günümüzde Çocuk Edebiyatının Birden Çok Kitleye Hitap Etmesi | |
Hans-Heino Ewers |
Türk Çocuk Edebiyatında Sorun Odaklı Yaklaşım | |
Oğuzhan Yılmaz, Yasin Mahmut Yakar |
Çocuk Edebiyatı ve Bibliyoterapi | |
Sedat Karagül |
Şiir Öğretiminde Etkinliklere Dayalı Ontolojik Metin Çözümleme Yöntemi ve Bir Yönerge | |
İzzet Şeref |
Çocuk Romanlarında Çingenelik Algısı ve Çingene Çocuk İmajı | |
Şener Şükrü Yiğitler |
Çocuk Edebiyatının Teorik Zemininin İnşası ve Mustafa Ruhi Şirin’in Görüşleri Üzerine Bir Değerlendirme | |
Beyhan Kanter |
Röportaj
April Whatley Bedford: “Çocuk Edebiyatı İlkokul Eğitim Programının Temelini Oluşturmalıdır” | |
April Whatley Bedford, Mustafa Ruhi Şirin, Meral Kaya |
Günlükler
Çocuk Edebiyat Günlüğü | |
Mustafa Ruhi Şirin |
Rapor
Çocuk Vakfı’ndan YÖK’e Gönderilen Çocuk ve İlk Gençlik Edebiyatı Öğretimi Raporu (2018) | |