Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Çocuk ve Medeniyet Dergisi
Çocuk ve Medeniyet Dergisi
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Reviewers
    • Contact
  • Submissions
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 9 No. 15 (2024): Çocuk Eğitimi Sayısı

Vol. 9 No. 15 (2024): Çocuk Eğitimi Sayısı

					View Vol. 9 No. 15 (2024):  Çocuk Eğitimi Sayısı
Published: 2024-12-31

Çocuk ve Medeniyet

  • Künye Bilgileri

    • PDF (Türkçe)

Editörün Sunuşu

  • Sayı Editörü Sunuşu

    Turgay Öntaş
    5-7
    • PDF (Türkçe)

Araştırma Makaleleri

  • Artificial Intelligence in 21st Century Mathematics Education: Global Strategies in Technological Transformation

    Ezgi Kara
    8-43
    • PDF (Türkçe)
  • Türkçe

    Deniz Görgülü, Tuğba Tetik, Sebil Şenol, Zeynep Yılmaz Alkan, Şahika Ünlü, Özlem Okatan, Esra Altıntaş Yüksel, Gülcan Yalçın Durmuş
    44-70
    • PDF (Türkçe)
  • Özel Yetenekli Birey Olarak Tanılanmanın Ortaöğretim Öğrencileri Üzerindeki Etkileri ve Bu Bireylerin Kariyer Planları

    Melih Burak Özdemir
    71-97
    • PDF (Türkçe)
  • Jean-Luc Nancy’nin “Tanrı, Adalet, Aşk, Güzellik Dört Küçük Konferans” Adlı Eserinin Çocuklar İçin Felsefe (P4C) Bağlamında İncelenmesi

    Ayten Ünal
    98-118
    • PDF (Türkçe)
  • traditional and social background of childhood

    Selma Berktaş
    119-141
    • PDF (Türkçe)

KTY

  • Türkçe

    Mine Bilge Bilgibir
    142-146
    • PDF (Türkçe)

Günlük

  • Türkiye’nin En Büyük Çocuk Ödevi İçin EĞİTİM VE ÖĞRETİM HAREKETİ

    Mustafa Ruhi Şirin
    147-192
    • PDF (Türkçe)

Make a Submission

Make a Submission

Language

  • English
  • Türkçe

For authors

  • Focus and Scope
  • Journal Sections
  • Publication Language
  • Publication Frequency
  • Copyright Notice
  • Writing Rules
  • Review Process

For reviewers

  • Review Policy

Publisher

Children's Foundation

© 2015-2022 Children's Foundation
ISSN: 2687-3036